förresten är hon redan kär. det har jag hört ifrån säkra källor*


skrattar högt åt naken-chock. och en stackars mager skådis som tycker hon är tjock!

Carolina Gynning är inte bara en av sveriges snyggaste människor.
hon är helt underbar. jag älskar henne!
nej jag har dock träffat henne. men av det jag sett och hört av henne, läst hennes bok dessutom!
även om jag är den sista människan på jorden som läser.
hon är så go och glad. hon har jobbat med det mesta roliga, som jag skulle kunna tänka mig.
eller glamourmodell.. mja tveksamt. nej tror inte det. men visst skulle jag inte banga för att bli alternativmodell om man så får säga. gud så roligt, det är nog en av dom grejerna jag vill mest av allt. fast det känns ändå lite svårt, jaja det kan vi ta i ett annat inlägg. jaja hon har väll det mesta? om man får säga så.  silikonbröst behöver hon ju visserligen inte ha, även om hon tatt ut dom. syns knappt någon skillnad, hon är liksom lika snygg och brösten är lite större än normalt också. tycker jag iallafall. snygg är hon! det tycker jag. fin kropp och visst det är ju plus, eller? plus är kanske för vissa om personen är snäll med. men nej man kan inte bara gå på utseendet, även om det är visserligen det första man ser. aja det behöver det inte heller vara iförsig. tillbaka till gynning!  jag tror det är många som inte tycker om henne, och det är klart förståeligt. alla kan ju inte tycka om alla. men har hon liksom någonsin gjort något dumt? visserligen kanske i sin ungdom som problem med droger och sånt skit, det är väll lite dumt. men jag tänker på någonannan. knappast. hon verkar vara en mjuk människa. och jag hade inte bangat på att ha henne som älskare och fru. HAH.
på tal om det, jag tycker kvinnor är mer attraktiva än män. hah det lät kanske fel. men alltså jag menar eller skitsamma vi skiter i det här.  glad påsk!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0