andra bullar.


jag är så trött på att jag aldrig ska hitta mig något fint på stan, kläder är vad jag syftar mest på. så nu har jag bestämt mig att jag ska börja nätschoppa och leta på tradera och second hand som faktiskt kan ha urfina grejer ibland. nu ska ni bannemej få se på andra bullar. jag ska offra min själv, nästan. eller kanske så att jag tänkte dra mig till göteborg någon dag på sportlovet (om 3veckor), jag gillar göteborg när man ska schoppa! jag är så sugen på lite nya grejer. fina grejer. udda grejer som ingen annan har. dessutom stör jag mig på jätte mycket att allt ska va så himla leopard överallt! alla bär leopard. det är liksom inget speciellt längre. så jäkla tråkigt. och mest lider jag av det. haha ja det är sant.

men nu när jag suttit och kollat igenom hela jävla internet och tradera, inte finner mig något kul alls. klart jag blir besviken och helt jäkla förbannad! finns det inga fina kläder någonstans för mig? NAE tydligen inte. jag hatar allting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0