same same but different

måndag
jag orkade inte skriva igår, det är tisdag idag. men jag skriver inlägget som om det va igår.
känns löjligt att börja bara, idag steg jag upp vid 20 i 11, tog mig en dusch och gjorde mig klar för att åka in till bup vid 1. sen hann jag hem en ynka halvtimme för att vara på vårdcentralen 20 över 3. jajjämen, fick ta ett såntdär roligt urinprov och så sätta mig ner och vänta på svar, jovisst hade jag urinvägsinfektion. så nu har jag börjat på ny pensilin kur när det andra, från magkattar skiten äntligen tatt slut. sen åkte jag hem, kröp ner och kollade på hem till midgård, haha fyfan, rolig film! :D sen drog jag mig upp hela vägen till övervåningen där jag kröp ner i min härliga soffa och satte på jetlag the movie (höhöhöhö filmen om backyard babies) det var roligt! satte hjärnan på sprutt och jag började tänka på alt kul som hände när tiden va inne då vill säga 7an-8an, haha vi behöver inte gå in på detaljer.  händelserik daG!
tisdag. är dagen som är idag.
har tagit mig en dusch, jamen idag med! sitter och väntar på tobbe som aldrig svarar på mitt sms som jag skickade vid 10.................... jaj, jag tänkte dra mig ner dit idag igen till kallinge, och hänga med till hans bror som fyller år . spännande detdär, men det är inte så lätt att skriva ner vad som hänt idag eftersom det inte hänt ännu. 

jag är sugen på lite mer bandsläpp till hultsfred och rasslepunkrock, ja det vore ju fint.
för övrigt har jag lite ångest, jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår, hur jag ska ha det. jag va mycket snyggare för ca 2 månader sen än vad jag är nu osv.. det är inte kul ett dugg. långt hår vill jag dessutom ha, men jag vill inte sätta i löshår igen, så jävulst jobbigt, sliter så och trassligt. dessutom är det dyrt. 

  
neh jag är inte så självupptagen egentligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0