tjejproblem

(jag hatar rubriker, ibland)
hej du glade här får du en spade, ta och grev ner dig så slipper vi se dig!
skev precis klar en uppsats om ätstörningar, blir irreterad men samtidigt gock det jäkligt bra när jag  väl börjat och skriver av min egen erfarenhet och tankar och allt vad det är. kompisar som är viktgalna och så vidare.. vad irreterad jag blir när det väl kommer upp! ååh jag hatar tjejproblem, man skulle vatt kille! jag har fått höra det flera gånger denna veckan, ååh vad tjejer pratar mycket onödigt, varför bryr ni er änns om det, lägg ner energi på något annat istället.. osv. ja jag blir irreterad på mig själv. men då är inte jag den tjejiga tjejen. tur det, för dom är så jäkla jobbiga! Hihhehe. neh jag får itne fram något, det bara spränger i mitt huvud. blir så upprörd! :D

nu ska jag gå ner, hoppas på att vi har äppeljuice kva, annars få det bli den goda saften (appear smak). mhmh gottit. och slå in tobbemannens presenter, jag hoppas han blir glad! känner att jag behöver lite good time för mig själv nu, mamma och pappa är och titta på anna ternheim, min bror är och kolla hockey och syster vid sin dator. 

annars är det väll bra, trött är jag, torsdag redan imon! hallelulja, veckan har gått snabbt. men mina engelska och svenska uppsats, står still... ADIOS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0