The Liptones

hej du glade ja här sitter jag vid min kära dator, mamma pappa och syster är ute och promenerar, bror är på annat håll och därmed hur lat jag är. visserilgen har jag gjort rent en toalett idag för första gången i mitt liv. dammtorkat i mitt rum, städat undan allt som låg på golvet. och tvättat handfatet. jag sitter här lyssnar på the Liptones, dricker äppeljuice, äter godis. och väntar på att tobbemannen ska komma till mig. låter väll ändå rätt mysigt måste jag erkänna! det är mysigt. planer ändras och det blir hem till malin imon istället, med anna,cornelia,carro,iza, nikki.. ja vilka mer vet jag inte. lovet är snart slut och skolan börjar snart igen. lite panik, och stressen kryper sig sakta fram. men jag sitter lungt här på datorstolen och orkar inte bry mig, nä det är illa faktiskt, egentligen. stora jobbiga arbeten som ska lämnas in 2a veckan efter lovet. uuuusch. och idag är det exakt en vecka till tobbemannen fyller arton. ja jo roligt för honom. själv har jag ju precis fyllt 16, december barn som man är. visserligen ingen nackdel med det egentligen. eller jo klart det är. eftersom åldersgränser är så jävliga och petiga så man får absolut inte göra något förens EXAKT det datumet man fyllt arton, så jävla löjligt. det är väll det enda som är skit. egentligen spelar det ju ingen roll när man fyller år. men det är bara detdär jävla åldersgränserna som är lite orättvisa. ja vi ska inte gå in på det, då blir jag bara förbannad. hehe. min mamma köpte även sånnadär goda rosa och blå godisflaskor som jag ville ha igår, så idag ska det ätas! myms.     ha en trevlig helg allihop! ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0