söndag igen

då va snart helgen över igen. för jäkla tråkigt. men bara 5 skoldagar kva och sen är det sportlov, det höjer vi flaggan för! idag är det annars rätt härligt väder ute, och kanske är det så att det är dags att plocka fram solbrillorna snart? näe, inte riktigt kanske. men solen skiner lite lagom idag, det är ju härligt. våren är merän välkommen in i min värld just nu.
i torsdags skickade jag dessutom efter två skivor, en till mig med funeral dress och sen en till Tobbe som han ska få när han fyller år. snäll jag är! men det är sjutk svårt att köpa presenter till andra måste jag säga..
HULTSFREDBILJETTEN ÄR BOKAD! rassle lär inte ta slut lika enkelt och priserna höjs inte, men jag ska bannemej ta och boka den biljetten med snart.

annars sitter jag och kolla tatueringar, jag är sugen på att göra något nice på vaden. det är ju nice!
jag har hittat en jag vill ha, en kniv. super snygg. men den sitter på en tjej, i en tattotidning... eh jahapp..


jag, julia, malin, agnes, julia
spexfotot i 9an. en såndär spontan bild, hittade den på julias facebook. och den är nice!



Kommentarer
MALIN

den är på min bdb ;)

2009-02-10 @ 16:48:06
MALIN

facebook menade jag :P

2009-02-10 @ 16:48:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0