inget att göra!

sitter i skolan, inloggad på Elins användare. jag har då glömt mina nycklar hemma (för första gången) iallafall nu på gymnasiet. och mit lösenord funkar inte, så i skåpet och på min använadare, och det är kört! där jag har materialet. 2 lektioner endast idag med till klockan 11 då vi hela tiden ska jobba med det som jag behöver! åååh. jag blir så irreterad.
det stog även på rassle punk rocks hemsida att dom gör sitt sista bandsläpp imon? SISTA? eehhh okeeej. hopps dom släpper många då. annars känns det som det är rätt lite band bokade, men jaja. ingen lärare här nu heller, men som kommer senare, om en timme eller så... jaja känns som jag bara skulle vilja gå hem, här gör jag ingen nytta ändå. fysisk närvarande är det enda! hööhö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0