hej jag är en lycklig tjej

helt sjukt, ofattbart. JAG EMMA KARLSSON, ska se SOCIAL DISTORTION i sommar. heeeeelt sjukt. jag trodde aldrig någonsin jag skulle få se dom, blir inte så stort inlägg idag för jag är hel tafatt, och skrivfatt med? hhööh. helt sjukt otroligt är det. nu vill jag har sommar på en gång, rasslepunken, hultsfred och west coast riot! därmed, dropkick, madness, och social distortion . jag det är underbart! även att det säkert kommer komma upp flera bra band på west coast men men, jag är överlycklig och det här kommer bli bra känner jag!

förlåt för att jag inte ringde idag gabbi, men jag har itne riktigt haft tid. kom hem vid 8 då jag satte mig och kolla på "den rätte för Rosing" det där programmet om linda rosing, hon ska träffa en ny kille. roligt, måste se nästa vecka! och sedan duschade jag, dötrött som jag är men jag bara satte mig och va tvungen informera alla om hur glad jag är och den stora nyheten, men vi kan kanske höras imon? :)

slutligen, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG! :)


Kommentarer
Anonym

hehe de är lungt . jag tittade också på rosing och hennes jakt på den rätte . mycket roligare en vad jag väntat mej . ett stort grattis till band släppet

2009-02-24 @ 22:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0