Gatans lag

är ett bra band. jag älskar dom. jag ska se dom på rasslepunkrock i maj och jag lyssnar på dom nu. woohooo.
intresseklubben antecknar antar jag? :)

idag hade vi en lektion, matteprov. gick väll sådär, första frågorna va sådär löjligt enkla, eller förstog jag bara fel helt enkelt. och dom sista va så svåra så där fick jag inte änns fram något svar. jag köpte mig ett par pumps med, svarta. assnygga! har dock ingen bild på dom. men 499 kronor kostade dom, men äkta skinn vare! och det är vad jag behöver för mina stackars små fötter..

nu sitter jag här och väntar på att Tobbe ska komma.. men frågan är, när kommer han?

har inte mer att tillägga. ha en trevlig kväll. ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0