fredagen den 13

och frågan om jag har råkat ut för något dåligt idag? ja jo, det beror väll på hur man ser att, missade snabbussen imorse och fick även springa till nästa bussen som går 10 min efter. folk kom springande från alla möjliga håll, flera stycken missade den osv. rätt roligt och sitta på bussen och se någon kommer springande och ska med bussen, skadeglädjen kommer fram när man ser dom blir förbannade och missa. haha men ibland kan jag även tycka synd om den som missar, som idag när det va en pojke, och hans pappa? som satt i rullstol men kunde även gå med en käpp, så va han tvungen att ta sig upp för en trappa, utan rullstolen såklart och med stöd av käppen, och när pojken såg att bussen kom sprang han fort som en racerbil och frågade busschauffören snällt om han kunde vänta på hans pappa, men det hade inte busschauffören tid med så pojken fick gå och hjälpa sin pappa igen, dom tycker jag synd om. pojken såg så besviken ut när han hoppade av bussen igen, och stackars pappan i rullstol, inte hade han valt att sitta i den inte, och kanske hade han hunnit med bussen om han inte suttit där i, fast visst dom går var 20 minut, så man kan ju hoppas dom han med nästa. sen i matsalen, vi käkar sent på fredagar för att vi har idrott precis innan, kom tillbaka till skolan vid halv 1 och matsalen stänger 1. började med att vi fick vänta ca 15 min på att hamburgarna skulle bli klara, och visst bara att gilla läget. hungrig som man är. mos och alltet splash på tallriken, sedan tänktes det på med lite ketchup, men åååh nej. den va slut, jaja okej.. men skitsamma tänkte jag, skulle gå bort och ta ett glas mjölk som jag alltid dricker, för mjölk är bäst helt enkelt, första automaten, andra, tredje. nähe, inte mjök i en enda jävel. då tar jag juice, nähe med slut. vafan och vatten till mat passar sig inte, så blev torr mos och hamburgare till middag, mums.
Min rasslebiljett kom på posten idag, fin va den. hihi. klippte till luggen igår, så nu vart de back in the days and raklugg igen, även om den är mer rund. så nice så. nu satte jag nyss på lite Dropkick Murphys, blir nog inte att hitta på något ikväll, jag är trött och behöver ladda upp mig så jag kan leva rövare på lovet, njanja, nästan. Imon blire hem till min pojk och bjuder han på ben and jerry glass, bättre fantasi än så har jag inte.. 

har ni hört om denhär ställningen förut?
Angry Dragon
Förklaring: När mannen blir avsugen av en kvinna/man och känner att han är nära utlösning, trycker han sin penis långt in och uppåt i kvinnans/mannnens svalg och sprutar. Sperman sprutar då ut genom näsan och den utsatta liknar då en eldsprutande drake. Eftersom den utsatta troligtvis blir arg är blir är namnet på denna manöver: Arg Drake eller Angry Dragon

HAHAHAHA


Kommentarer
Johanna

Hahaha men seriöst, det finns då allt nu för tiden .. Angre dragon ha!





Stackars pojken för övrigt, det känns som många busshcafförer är så dåligamänniskor att de inte kunnat få något annat jobb ! PFF

2009-02-14 @ 12:54:36
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0