Dropkick Murphys

malmöfestivlen 19/8 2008. fan vad underbart! och nått som är underbart är att dom ska spela på Hultsfred. jag är såååå jäkla sommar och festival sugen nu så det finns inte. och att jag ska se Dropkick, wooohoooo. åååååh, säckpipa är för vacker alltså. och vilka jäkla röster dom har sångarna! (tänkte att det inte spelar någon roll om jag skriver deras namn, eller om det endast va namnet jag tänkte skriva, så kanske ni ändå inte hade vetat vilka det är!) så vi säger sångarna, dom 2. underbara röster. jag kom ihåg när jag började lyssna på Dropkick, hah det va fan inte så längesen nu när jag tänker efter, måste vatt lite merän ett år sedan bara. VA? neeej, eller jo. men det va ju nyss ändå känns det som, även om det känns som att jag lyssnat på dom läääänge läänge. men jaja, det spelar inte så stor roll hur länge! hehee . lyssna, njut, och lär! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0