alla som inte dansar är våldtäktsmän


sitter här i min ensamhet, lyssnar på maskinen- alla som inte dansar. japp den är bra! men fet jävla hemsk text. klockan är tjugo i 6, och idag har jag hunnit med träffa malin miss von chill, hon va och käkade mat med mig idag. räddade min långa dryga håltimme för att musiken va inställd idag. kul man får reda på det närm an kommer tillskolan, så kunde jag tatt sovmorgon till 1 istället för att gå upp vid 8.. jaja, dessutom hann jag att kika in i den nya affären. ett svart toxico linne är nu införskaffat och mitt hår ser väll sisådär lite brunorange ut.

men det duger fan måste jag säga. det ser lite coolt ut. många har sagt idag att det va snyggt, får ha detta tills jag tröttnar och antagligen bleker att ännu mer.

nu måste jag plugga engelska, ska ha "omprov" på onsdag.
om imon är det matteprov. ååh. allt emot mig nu för tiden! huvudvärk idag igen, som jag nog haft minst en vecka irad nu.

JAG MOT ALLA. JAG MOT ALLT
(även en bra låt med Asta Kask)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0