alla hjärtansdag -helgen

I fredags kan jag inte säga jag ådstakom med mycket, somnade vid 9 framför tv och sov tills 11 dagendärefter, gick upp duschade och gjorde mig fin för att åka till pojken min. eller fin, haha nä inget speciellt egentilgen .utrustade mig med ben and jerry glass i ena näven och en högmysfaktor i den andra att plocka fram när tiden är inne. halv 3 vart jag framme nere i kallinge, då jag fick stå och plinga på dörren minst 3 gånger innan jag hörde någon som skrek - KOM IN!!! innanför dörrarna hörde jag bara x antal grabbar som tjoade och skrek, trodde jag. men det visade sig när jag kom in att dom spelade guitar hero band, eller vad det nu heter.. rätt roande att titta på faktiskt. haha. sen efter bara 20 min kanske drog vi, jag, tobbe, konny och adde ner till kallinge sporthall? och kollade på bandy en sväng, humjajo. sen hem igen, satt och pratade i hallen, innanför ytterdörren i 2 timmar kanske. väntade på att konny och adde skulle åka hem. sen blev det kanske 20 min för oss själva innan mamma jacobsson ropar att maten är klar, hon och pappa jacobsson bjöd på vårrullar som förätt, mums! och sen någon kyckling, pasta och bacon låda till mat. låter lustigt kanske, men gott var det. sen vart vi så mätta så vi bara kröp ner och kollade på en film eller två, smakade inte änns ben and jerry glassen eller chocklad hjärtanen tobbemannen köpt till mig, hihih. men vi bestämde oss för att ta det någon annan dag, mysigt det med ju! hög mysfaktor var det ju, man liksom kände att det var alla hjärtansdag på något vis. heh. jag kunde inte somna igår, min jävla urinvägsinfektion , visste inte om jag hade ont i magen eller om jag behövde gå på toa, jag tänkte att jag orkar inte gå på toa, klockan är 3 och tobbes syster har en massa kompisar uppe som jag måste visa upp mig för, i inte en allt för snygg outfit/trött,kissnödig,äcklig,flåtig. ja.. men det fick bli en runda upp på dasset och sen somnade jag som en stock! snipp snapp slut. idag är det söndag och jag kom hem vid halv 4 tiden, somnade vid 5 sov tills 7 och tänkte att nämen inte sova hela kvällen så gick och satte mig här och väntar ut tiden, tills den ska bli 9 och BECK börjar.
förövrigt är det lov nu, för er som inte visste. underbart. har inget direkt planerat förutom att ta en fika med julia dale och malni miss von chill någon dag, och på fredag blire hem till den andre malin och partaja lite med girlsen, (vilka vet jag inte, och nikkis friens från andra sidan bron. öland.

mer har jag väll inte att tillägga, och blir dessutom lite imponerad av mig själv att jag lyckas skriva såhär mycket. men om det leder någon vatt är en annan fråga! ;)


Kommentarer
gabbi den bra

vilken trevlig lördag . :) jag ringter snart någon dag

2009-02-16 @ 15:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0