vilket mysväder!

idag är en sån dag man inte vill gå utanför dörren, baka och bara mysa. jag är jättesugen på att baka choklad muffins, det har jag faktiskt aldrig gjort! muffins är inte min grej att baka. men jag träffade Felicia Persson på maskeraden i fredags och började minnas hennes goda choklad muffins som vi alltid gjorde, hårda överst och helt kladdiga inuti! hur gott som helst! så det ska jag nog försöka fixa idag, skitgoda muffins! num num.

igår kväll kröp jag ner och kollade på this i england, hur bra film som helst! alla borde se den. lite hemskt, väldigt bra och skådespelarna, det är den sortens filmer jag gillar! och med Woody, skådespelaren som är ledare i skinhead gänget. om man kan säga så, vilken syn! han har jag velat ha sen jag såg filmen första gången. och Lol, vilken tjej! hur snygg som helst, men igår kom jag på att den blonda tjejen med är jätte snygg :( hatar när folk ska vara sådär jättesnygga att jag nästan måste hata dom!

   

jag blev genast lite besviken!
jag kollade igenom google och lite andra grejer vad mer skådespelarna har vatt med, hur dom ser ut i vanliga fall osv.. woody var fyl :( haha och Lol var söt men inte skinhead, helt vanlig, tråkigt.. men jag förstår inte, hon kom upp överallt på bilder med sångaren i Gogol Bordello, vad har dom ihop???haha ååh jag skulle aldrig kolla upp detta, nu dog allt jag hade för woody. han är ju så fin i filmen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0