vilket kap!

precis kommit hem från bröllop i kyrkan, efterfesten fick jag inte vara med på...
det var roligt, eller roligt och roligt, skrattade inte så mycket, mest åt jennie och mamma som satt bredvid och sjöng så roligt :) men det var fint, vill med gifta mig.. dom ser så lyckliga ut! antar att dom är det också! :O annars vore det lustigt.

åkte in en snabbis till stan imorse med mamma, införskaffade mig klänningen som fick bäras upp redan idag, på bröllopet. leopard, vad annars.. har kollat på klänningen hur länge som helst testat tillochmed, men inte köpt den.. tyckte inte den var värd priset, 300 spänn, för att jag inte visste om jag skulle använda den. men idag bestämde jag mig! och den fanns kva, underbart. fast en knapp hade losstnat, och på andra sidan ena fickan var tyget lite sönder, men det syntes knappt, men hur roligt är det med en söndrig klänning.. så jag fick den för halva priset plus att jag hade en bonus check på 50 kronor, så 99 kronor pröjsade jag för hela paketet! och det var sånna små fel som egentligen är hur lätta som helst att fixa, dessutmo fick man extra knappar på köpet. så jag kan inte merän att säga vilket fynd jag gjorde, min älskade klänning som jag kollat in så länge är äntligen min och för bara 99 kronor, det är ofattbart! även ett par supercoola strumpbyxor för hela 49 kronor, wow! 

             

nu väntar jag bara på att tobba ska komma hem så att jag kan åka till honom någongång....  puss e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0