väntans funderingar

sitter hemma hos tobbe och väntar på att mamma ska hämta mig, han dra iväg på fotbollsträning nu. och jag sitter nere i källaren och är hur varm som helst. frågan är bara hur länge jag ska vänta, den tanken slog mig nu. hon har inte åkt ännu och det tar ca en halvtimme hit, så det är bara att vänta..

har dessutom kollat igenom vårat schema, skolan början ju snart.. och fy är inte alls sugen och ingenting känns bra. däremot har jag fått mina funderingar, på vårat schema står det att dagarna är till i stort sett 4 varje dag. men det konstiga är att jag inte har grafisk kommunikation och det är sista låånga lektionen på fredagen, sen på tisdagen då det är text, som jag har, då är det ingen grafisk kommunikation, och det måste väl betyda att jag slutar tidigt på torsdagar och dom som har grafisk slutar sent på tisdagar? om jag fattat det rätt! och genast ser vårat schema en aning bättre ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0