spontan

hittade hårfärg i stan igår, köpte två olika blonderingar och en röd snygg färg som jag hittade! visserligen var den dyr, men det kan det väl vara värt. det är väldigt dåligt utbud på hårfärger här i stan tycker jag.
nu stiter jag med andra blonderingen i, i hopp om att detta ska bli bättre. efter första blekningen gav det i stort sett igent resultat alls. i utväxten bara.. och det var en såndär vanlig blond färg.
nu har jag väl haft denna omgången i ca 10 minuter, och det visar redan på gott resultat. jag vet itne vad detta var för någon färg,  förpackningen såg väldigt b ut, och den var billig. men det var blondering man skulle blanda själv och blabla... och antagligen var det väl bättre, nu ångrar jag att jag inte köpte två av dom, för då kanske håret redan vatt ljusare nu, antagligen var den förra inte bra, eller tog jag fel blond helt enkelt!

men jag tänker inte ge upp, om detta inte blir tillräckligt ljust för att jag känner att jag redan vill sätta i det röda, åker vi ner sen och letar efter någon slags avfärgning som funkade förra gången jag blonderade mig, för ca 3 år sedan.. haha men ändå, avfärgningen tar väl bort färgen, och det ska jag väl göra? :)
det bränner i hårbotten, och jag hatar när det ska klia sådär jobbigt, och man inte kan klia. det är lite självmordskänsla över det kliandet, haha jag hatar det!

och aldrig har jag haft riktigt rött hår, men snyggt är det, och jag är sugen på något nytt, så jag tycker jag ska ge mig denna chansen och förtjänar det är betala lite för mycket för för mycket hårfärg som ska leda till att det blir hyffsat bra iallfall!

jag har alltid förhöga förväntningar. men det ska  nog lösa sig, som jag alltid säger.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0