senaste, i bilder

Tobbe och jag hade våran 9 månadersdag i lördags, men fick bli att fira den på söndagen..
jag hade köpt 2 små "löjliga" presenter till honom, körbärsvin till oss och städat på mitt rum haha.
tobbebabe kom med rosor till mig. <3
  

min hemma gjorda scafs jag gjorde, eller egentligen klippte av.. den var lång innan, som en halsduk. men klippte av en bit så jag kunde ha den i håret. för den andra delen kan funka även om den är en bit kortare.
  

köpte dessutom leopard vantar, på gina tricot faktiskt.. för 69 kronor(?) men upptäckte idag att sömmen gått upp på toppen av ena lillfingret, borde väl gå tillbaka.. lappen där storleken och priser står sitter kva, vet dock inte om jag har kvittot kva. men det värsta är då att tobbe suttit och ritat på den lilla lappen fast står bara tobbe, morgan, fisk på den.. haha men ändå, lite pinsamt allt att komma tillbaka med en sådan?


Kommentarer
Johanna

fast är de sönder så, behöver man nog inte kvitto :)

2009-08-29 @ 19:02:19
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0