nu vet du det

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - haha jag hånglar inte
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - en eller kanske två,.. en!
Vad tycker du om kärlek? - kärlek är bäst. så länge det är bra
När kramade du någon sist? -  igår
Saknar du någon speciell person? - Gabbi, Malin körling, Tobbe
Har du svårt för att bli kär? - ja men när det väl gäller så jävlar!
När kysste/hånglade du med någon sist? - igår
Ångrar du det? - absolut inte
Är du singel? - nej
När fick du senast en komplimang? - idag faktiskt för mitt hår
Har du hånglat med någon av samma kön? - de har jag faktiskt inte

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: -  nope
Hånglat med nån riktigt ful: - nej det är väl onödigt?
Hånglat med fler än 50 pers: - nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nej
Gjort något riktigt dumt? - inte något riktigt dumt
Gjort något du verkligen ångrar? - ja de
Varit nykter på nyårsafton? - ja jag har väl varit barn?
Åkt ambulans? - nej men suttit i en
Gjort nåt olagligt? - nej inte värre än nerladdning eller någt liknande
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? -  ja
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ofta
Sagt jag älskar dig och menat det? - absolut!

Tar du droger?
- nej det gör jag inte och kommer inte göra det medvetet
Dricker du? - ja
Vilka kläder sover du i? - någon mysig tröja
Vad hatar du verkligen? - det säger jag inte här där alla ser! :O
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja om man kan det
Är du ensam nu? -  japp
Vill du gifta dig? - klart jag vill
Vill du ha barn? -  JA JIPPI 4 stycken

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag, tobbe
Såg dig gråta? - tobbe? annars mig själv haha gråter inte när folk ser mig
Fick dig att gråta? - tobbe
Du delade en drink med? - Ida, Tobbe, Adde...
Du gick på bio med? - Tobbe, Amanda, Johanna och Mikel
Skällde på dig? - pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja tror det orkar inte räkna
Pussat någon? - tror det som sagt
Köpt någonting? - japp kolla inlägget under
Sjungit? - absolut nydligen
Saknat någon? - ja

JAG HAR:
Digitalkamera? - ja haha en liten kass en
Telefon på rummet? - mobil
Egen dator? - nej trams
Könssjukdom? - nej inte vad jag vet
Husdjur? - dammråttor
Bra kompisar? - har jag!
Tar du receptlagda mediciner? - japp
Vem vill du fika med just nu? - Annie, Malin körling, Gabbi


Kommentarer
chill1

aw emma, jag saknar dig med! nästa vecka får vi fika :)

2009-08-18 @ 17:04:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0