näst intill perfekt

 Lady Gaga kan vara snygg, då skrev jag att hon KAN vara det. en kändis som jag inte alls har koll på men det jag sett är hon rätt snygg på, men gör kass musik... etc. jaja orkar inte tjabba om henne, där har ni en snygg rosett. hur fasen gör alla kändisar, jag blir så irreterad att allt ska vara så perfekt som möjligt och det mer eller mindre blir att. den rosetten är perfekt.. haha att jag sitter och snacka om en rätt så enkel uppsättning av hår som hon gjort, än inte något annat, som hennes utseende. men jag gillar inte det där med läpparna, antigen som dom vara naturliga eller med något snyggt läppstift, min åsikt. men rosetten är perfekt, jag blir lite avis faktiskt.

jag har funderat, och jag tror fasen jag ska köpa lösögonfransar? haha nu tycker nog alla att jag är dum men varför? det är snyggt och jag får väl ha det om jag vill, undra vad alla tänker bara. känns lite varning på det?  tror inte jag pallar sätta på mig det varje dag ändå men det ska jag nog testa! :D spännande! och då menar jag helt vanliga svarta, inget kruffs och sånt där usch nej.


Kommentarer
Jenni

Är väl inget dumt med lösfransar? Jag använder det istortsett jämt, ögonen blir ju så mycket finare.. Väldigt lätt när man lärt sig dessutom! Heh.

2009-08-15 @ 19:40:31
URL: http://primaryjenni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0