långsynt hej

jag vet inte vad jag ha och ska berätta.. eller vad jag egentligen ska skriva om idag, har väl inte mycket att berätta. dessutom är jag lite trött. heeh. jag är rödhårig, har jag nämt det? antagligen.

tobbe och jag har börjat kolla på prison break, från början. han har boxen! och det är riktigt bra. vill bara åka till han och se mera mera!!!!

jag är jätte sugen på pretzeltown, men vet inte om jag får några med mig.. jag hoppas på det. behöver något mer nu innan skolan dra igång känner jag! börjar bli riktigt deppig här.. ett skitschema som det ser ut än så länge, tråkigt med klassen.. den är inte så rolig. förutom mina vänner heeeh :D och sedan tobbe som man aldrig kommer se.. detta är inte roligt. jag ser inte fram emot det alls, och det får mig att se ännu längre fram på allting, livet och det ser surt ut allting. haha men allvarligt, ja allt är skit! egentligen. plugga i skolan, åka hem och göra läxa? okej det har jag aldrig gjort i livet men det behövs ändå alltid och känns som jag gör läxor varje dag? skolan tar kål på en.. massa jobbiga grejer, naturkunspak nu till hösten.. idrott som jag bara inte vill tänka på. i-val som jag tvingas gå på ensam och inte vågar prata med någonn, känner mig ensam och vill dö!!! körkortsteori som jag ska börja med och kommer gå skit, jag orkar inte!!! :_(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0