bästa låttexten genom tiderna!?

Jag har en sten i skon, som ömmar utav fan.
Jag kan inte andas när jag går genom stan,
det är en satans jobbig sketen allergi, jag vill
slå ner alla som jag går förbi!

Jag hatar dej, jag hatar folk!
Jag hatar dej, jag hatar folk!
Jag hatar dej, jag hatar folk!
jag hatar dej, jag hatar folk!

Drar alla över en kam, helt utan undantag
Mitt hat växer sig större, är helt anti-social.
Jag hatar folk på bussen, ja alla ska ha stryk
Jag hatar feta jävlar och folk som går på gym!

Jag hatar dej, jag hatar folk!
Jag hatar dej, jag hatar folk!
Jag hatar dej, jag hatar folk!
jag hatar dej, jag hatar folk!

Hela vår värld är vacker, våra sjöar och vår skog.
Blommorna och djuren, månen och vår sol
Men en dag så gick det fel, för "vår herre skaparen"
En lat gick på två ben, gick runt och slaktade!

Hatar pensionärer alla gamla luktar skit.
om jag själv blir gammal så ska jag ta mitt liv.
Jag själv gör allting rätt, nästan allt jag gör är bra.
Ja jag avundas alla som med mej får dras!

Jag hatar dej, jag hatar folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0