ångestdämpande?

ibland behövs lite bra musik för att man ska bli glad. särskilt nu innan skolan börjar. ibland finns det inget bättre än att vara ensam, lyssna på musik och nästan gråta för att det är så bra! ibland finns det inget annat som är mer deprimerande än att sitta ensam, lyssna på sin favorit musik och börja gråta för det är så bra!

jag tror inte jag är den enda som ibland hatar musik för att det förstör mitt liv! vad vore man utan musik, det är det man påverkas av och det som får en att mår så himla dåligt, man kan påminnas, glömma, bli förälskad (kanske tillochmed i någon i bandet..) det finns säkert i dom flestas vardag. och gör säkert många ledsna, fast på ett positivt sätt? eller ibland undrar jag.. men tror mest musik är så underbart för det gör så många människor så himla glada. innerst inne gör det mig mest glad än ledsen, men att tycka om något band så innerligt sjukt och sångaren antingen går och dör, bandet lägger ner eller något liknande. det är rädsla, och det är dom tankar och det som får mig att må dåligt. att jag inte kan se bandet just när jag vill! just nu önskar jag mig en fondvägg med tiger army loggan, snygga band linnen och tygmärken.. suck. det är vad jag ska införskaffa mig i malmö om en månad.

här får ni lite härlig musik inför skolstarten.
 



Jag älskar Tiger Army...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0