uuuunsdag and i hate it.

ja som sagt jag hatar onsdagar, även om det vatt en rätt lugn onsdag, ingen samhäll, arbetmijlön var skön, elin masserade mig och det måset jag säga att hon var riktigt bra på! nu tänker jag på det, och känner hur ont jag får och hur mycket jag sitter och spänner mig hela tiden, det kan inte vara bra. men iallfall, huvudvärk idag igen, som alla onsdagar hehe lustigt det är så. ja, men idag bokade jag och syrran tatto tid och vid 9 som jag slutar imon så har jag tid klockan 10, underbart att han hade tid redan imorgon ju, woooho överlycklig jag är!

dessutom har jag fått med mig Emma Svensson att åka med mig and the gang till hultsfred, och det är ju underbart. kanske jag fått med mig wick med, han verkar sugen på att hänga med, vill ju trots allt se dropkick, men vem vill inte det liksom?

ikväll ska Dregen vara med i room service, hehe nice det måste man ju se ju! nu är jag dötrött, ska chilla vidare här igen och väntar ut tiden, egetnligen vill jag sova, men klockan är bara 7.. så får vänta några timmar till.


Kommentarer
Anonym

vilket jävla supergäng vi kommer att bli!

2009-04-16 @ 14:44:16
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0