sitter o skrattar åt en stackars mager skådis som tycker hon är tjock!





såhär blev resultatet av tattoon. kanske blir det en snart igen på andra foten med "dad". pappa blev lite ledsen att jag inte gjorde en likadan på andra, men då blir jag arg för igår var han väldigt mycket kritisk till att jag skulle tatuera mig idag. "det här är inte genomtänk, du lyssnar inte på oss.. blablabla" även om jag vet att han gärna vill vi ska tatuera oss, för han tycker det är snyggt. det vet jag! och varje gång säger han, det blev ju bra ju! riktigt snyggt! ibland undrar man med föräldrar. men visst tycker jag om dom, annars skulle jag aldrig tatuera in att på min kropp!


Dessutom har jag gått och blivit kändis för en dag eller kanske 2,3 vem vet..
här är länken om någon är intresserad och läsa vad det handlar om, alltså vi blev intervjuade av blt igår och här är bilden.
http://www.blt.se/nyheter/karlskrona/unga-kanner-sig-inte-prioriterade(1271791).gm#articleimage-popup

hejhopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0