röd måndag.

 påsken är snart över. påsklovet är snart slut. men fint väder har vi ute, det tackar vi för! jag sitter här inne och gottar mig i soffan medans mama, papa och syster sitter ute och pressar i solen. jag sitter inne och kollar ankare på en massa olika sidor, ja jag tänkte införskaffa mig ett ankare mitt på foten med en banderoll som tillägnar "mom".  så jag har suttit och pysslat ihop lite grejer så att det ska bli någorlunda vad jag vill ha, japp! ;) någonting liknande som den bilden här, ska gå ner till tatueraren denna veckan och kolla om han har tid snart och om han vill göra den på mig. tvekar mellan ett hjärta och en diamant nere på ankaret bara, men vet inte riktigt vad jag vill ha. sedan vill jag har dom "gröna" i samma färg som ankaret och så att det ser ut som det sitter ihop i varann, eller att dom ligger bakom kanske.. hm.. man får ta sig en tänkare med tanke på att den ska sitta där tills det inte finns något kvar av min kropp, men det ska nog går bra! är man gaddad en gång så gör det inte så mycket om man har en till kan jag tycka så det är bara att köra, jag kämpar på när jag får och har råd så att jag kommer vara någorlunda tillräckligt smyckad när jag får gå ut på krogen! sen funderar jag på att köra i svartvitt också, alltihopa. men det behöver jag inte bestämma mig för nu, när konturerna är färdig gjorda kan jag gå hem och tänka i 20 år om jag så vill det. annars är jag en jäkel på att gillar färgtatueringar! ;) hheheh detta ska bli spännande!


 



ivkäll bär det av till farmor och farfar där det ska ätas middag, sen blire väll hem och lägga sig och vara deppig för att skolan dra igån imorgon igen, men jag är rätt glad ändå. tänk vad vädret kan pigga upp en! nya skor, och en tatuering på G. klart man blir glad! inte många veckor kva till sommarlovet nu heller, det är ju underbart.

hoppas ni haft en fin påskhelg, det har iallfall jag. skepp ohoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0