hej bloggen.

nu var det ett tag sedan jag skrev, men det är så jäkla jobbigt ibland. men vi kör en liten snabbgemongång av tiden som gått, i lördags var Carro här, vi kollade robinsson, snackade och kollade på en annan film. mycket trevligt. i söndags åkter jag ut till min käre boyfriend (Tobbe) och befann mig där tills tisdag kväll, vi åt pizza, promenerade, myste, spelade spel, såg en katt med ett öga! ah det var riktigt läskigt faktiskt. och bara va! visst låter det trevligt, sen igår var det onsdag då vart jag i stan med Carro och Cornelia, jag köpte mig 2 par skor, bilder får ni här nere. vi fikade som alltid hah. min syster som var i malmö igår köpte dessutom ett par röda efterlängtade hängslen till mig. och det är ju mycket roligt! nu är jag dock pank, 43 kronor på kontot. MEN DÅ VILL JAG PÅPEKA ATT DET VA LÄNGESEN JAG KÖPTE NÅGOT VETTIGT SOM MAN KAN ANVÄNDA, LÄNGESEN JAG VA SÅHÄR PANK, OCH HAR 3000 UNDANSATTA TILL SOMMAREN! och köpt festivalbiljetter för 3000, så så jäkla pank är jag inte. bara just för tillfället! ikväll blir det påskmiddag med familjen Franzén, mormor och morfar. farmor och farfar kommer inte för farfar får inte sitta ner, han har opererats! och hur kul är det att stå upp hela kvällen, eller ligga i sängen i ett helt annat rum där ingen annan är!! inte roligt. men det får vi åtgärda med att träffas någon annan dag. på fredag blir det lite party med några tjejer som kommer hit, sen är lovet snart slut igen. jössenamn! jag skriver mest om vad som kommer hända har jag tänk på, men det känns som att egentligen är de tingen som bryr sig så mycket vad jag ägnat hela mina dagar åt, hur mycket jag ätit ochh hur många gånger jag vatt på toa. men ibland kan det vara roligt att skriva sådan också! nu orkar jag inte skriva mer, jag sitter här och små svettas i soffan, med datorn i knät och har inte änns borstat tänderna ännu,, klockan är snart 20 i 3. men jag får ta ett ryck innan mamma kommer hem, tvätta och fräscha till mig, klä på mig och alt som ska se och sedan hjälpa henne att fixa lite. jag tycker det är trevligt när släkt eller vänner träffas, äter en bit och pratar!  det är vad som gör mig glad. haha IBLAND!

Ccheeers!

dom kanske inte är världsklass på bild, men på är dom det finaste någon någonsin skådat, typ! pumpsen iallafall <3



Kommentarer
Carro

JAG BRYR MIG, EMMA ;P

2009-04-09 @ 18:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0