Drink drink drink and fight!

The Real Mckenzies är perfekt sånhär, "sitter ensam hemma och laddar inför kvällen" musik.

har precis tryckt i mig en mcfeast meny från donken, familjen ska till mormor och morfar and eat som påskfood, men jag ska ha folk här ikväll så det fick bli mcdonalds mat, ingen som orkar ställa sig och laga mat till stackars mig i det fina vädret. inte änns jag själv måste jag få tillägga. har suttit ute hela förmiddagen i pyjjammas. det kallar jag rockigt! ;) sedan har jag tatt det lungt, duschat, städat lite på mitt rum så att det ser någorlunda okej ut när brudarna kommer, men nu är det FF här fram tills gryningen ungefär, det är ju nice. påsklovet är snart slut, känner lite panik över det faktiskt! saker jag inte gjort som borde vatt inlämmnade eller som ska lämnas in denna veckan. holy jesus..

åh jag är så mätt........................... blääääääääää får inte ur mig ett ord. min mage har vatt jätte mätt både idag och igår så jag känner mig nästan helt äcklad av mat. haha åh vad jag äter! NU FÅR DU BANNEMEJ SLUTA EMMA! :D

nu örkar jag inte skriva mera. hej då ha en fin kväll!



här får ni en fin låt att lyssna på om ni har tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0