the pirates



fina låten med flogging molly .
OCH JAG ÄR SKIT FÖRBANNAD! det är åldersgräns på eastpak antidote tour. så nu när jag bestämt mig och hittat några att ta med mig så, fan! klart att det ska va 18års gräns med ju! så jävla arg blir jag. och vad är meningen med att? kommer det va så jäkla mycket folk under 18 där ändå, klart det vet inte jag. men vafaaaaaaaaaaan!! dom kan väll släppa in oss som råkar vara under 18 och vill inte.
JAG HATAR ÅLDERSGRÄNSER! då gäller det allting!

Igår blev de lite röj. tänkte först skita i piraten men naej, de fick bli de ändå! men de va trevligt.
nu orkar jag inte skriva mer. lyssna på låten och njuuuuuuuuuuuut!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0