sören the man



sitter lite smått nere med tanke på att det snöar ute, de är inte kul asså! regnat som fasen hela dagen, va inne i stan en runa med mamma och syster. och vafan ska ja ha på mig i vinter? JAG HATAR VINTERKLÄDER! och man ser så jäkla ful och tjock ut i att, sen finns det dessutom inga snygga.
nu väntar jag på att maten ska bli klar, spelar lite bloons pop three (mitt nya favorit spel) och kollar på en massa video på youtube. den scenen här är speciellt bra ur nattbuss 807! Sören, vilken kille <3 åååh.

ikväll är även kvällen då vi ska hem till nikki och senare till piraten.
jag är inte alls sugen! vafan ska jag göra på piraten liksom??????
men ja, får väll offra sig ibland. kan ju inte sitta hemma när alla mina kompisar ska dit. det blir väll vad man gör att till som man säger.... hatar sånna ordspråk! men. ja..
så länge de snöar så gillar jag ingenting med livet! =( det kan va snö på julafton, helt okej. men inte mer. de är bara jobbigt.

tack och hej!


Kommentarer
Johanna - gillar katter men kallar mig waoff

Snö är inte bra, det ser kallt ut också. Jag älskar höstens färger , så äre bara ! då kan man gå klädd som man vill. Kallt varmt, naken med en filt. LIKSOM!

2008-10-31 @ 19:14:33
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0