CHÄÄ



RANCID RANCID RANCID!!!

sitter och väntar på  att pausen i room service ska ta slut, som den säkert hinner att göra innan jag skrivit klart här.
egentligen väntar jag på att efterlyst ska börja, klockan 9.
men iallafall. imon är det torsdag, blir mys med tjejerna.
min jacka har fortfarande inte kommit. och jag är hur pepp som helst för att åka och se flogging molly, street dogs och time again om två veckor. hoppas på det bästa!!
jag har även jätte ont i armen där jag tog proverna i går.. inte kul är det inte.
vet inte vad jag mer kan skriva för nu skulle jag behöva gå på toa också så antar jag att pausen redan är slut.
snipp snapp snut så va denna lilla information om min dag slut.
det blev inte så mycket, men de har inte hänt så mycket idag. kan iförsäg lägga till att jag och min syster va och fikade med min äldsta kusin idag, 2 och en halv timme satt vi på lennarts. de va trevligt!
och för att chocka alla mina nära och kära, så ska jag informera om att jag hade en randig tröja på mig idag!!!!!
DET ÄR NICE! så kanske att jag lyckas visa mig ute med den igen. men nu måste jag sluta, lyssna på låten och njut!

PÖÖÖÖÖSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0