The Night Pat Murphy Died

åååååh :')  lyssnar på låten nedan tack.
känn känslan, The Night Pat Murphy Died en cover.
framförd av Karlskornas egna stoltheter, efter Bones och sinner since birth förståss. visserligen spelar dom bara covers med. men ingen säger att det är dåligt!!!
jo bandet Jolly Maith Craic min vän! vill tacka dom. vårt egna svar på en bra blandning såsom Dropkick, Flogging och Pogues.
sitter här en söndag eftermiddag och har ångest över att jag inte befann på mig konsthallen förra helgen. där dom spelade så de stog klackarna i taket. kan jag tänka mig.
också, det här med ångest. det är inget fint ord! nej! jag kommer sitta där på min dödsbädd när jag blir gammal (om jag blir gammal, kanske jag sitter där som ung) och ångrar en massa grejer jag inte gjort när jag va yngre. som nu inte kommer gå att ta igen. VAfan befinner jag min inte i damnark just nu, eller rättare sagt Köpenhamn. om 3 timmar går första bandet upp, om det så är skindred, time again, street dogs eller flogging molly, det spelar ingen roll. försent för att åka nu ändå. och varför är jag inte där? det går faktiskt om man bara vill. men jag vill ju, så det måste vara ett annat problem.         jag blir så trött på mig själv ibland!

inatt va inte min natt, denna helgen har vatt värre än någon annan hittills, om man tänker så. men man kan tänka på något annat vis och då kanskd det inte stämmer ändå. men vi utgår från de.
jag känner mig helt tom, nästan sjuk, men det är nog inbillning, jag skulle bara vilja blåsa bort till nått nice place, himmelen. sväva runt där på molnen och allt är perfekt. visst känns meningslöst att änns tänka så,. men nu jävlar, asså jag orkar inte med mig själv för vad jag håller på med. jag måste lägga av nu, bli en ny människa!
annars är det här något jag kommer ha mest ångest över.
nej nu ska jag inte skriva mer, för ingen förstår och allt blir bara bajs så hejdå.





aha, ja där trodde ni att jag hade glömt att. men det har jag inte!
Idag fyller världens bästa malin svettlana miss von chill körling 16 år. hon är bäst!
GRATTIS!


                                                                                                 ♣



Kommentarer
SVETT löken LANA

du är bäst emma!

2008-11-17 @ 18:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0