Hej



bilden är så otäck så jag mår illa! får ont i hela kroppen och uuh dör hellre än att sätta mig in i den sitsen.
seriöst, uuuuh. om ni inte ser vad det är, så är det en som bilr tatuerad på ögat. hur jävla äckligt som helst ju, ser ni inte hur ont det gör liksom?? jag hatar all smärta när det gäller, ögon och huvudet överhuvudtaget, hälsenorna med. uuuh, ont i hela kroppen!  men iallafall. jo på tal om tatuera sig. så jA!!! jag fyller år på onsdag, har haft lite kalas idag, eller mormor, morfar, farmor & farfar har vatt här en stund. och så fick jag en liten förtidigt födelsedagspresent av familjen, öppnade kuveret och i att stog det att jag har tid hoss tatueraren på onsdag (på min födelsedag) och 1000 kronor låg även i. OH MY GOSH (istället för god, för det är onödigt att tilltalar han allt för ofta sägs de)  JAPP! och överlycklig blev jag. som om jag vill kan jag även lägga till från mina pengar och göra en större tatuering. men jo, för att komma till saken så ska jag göra en dödskallefjäril på ryggen, alltså ett dödskalle huvud, och sen med fjärilvingar som går ut på skuldrorna. SUPERNICE!
äntligen ser jag ett ljus i mitt liv!  så på onsdag klockan 3 kan ni ju tänka på mig, jag ligger där med smärtan så när så de går inte, tänk skuldrorna, ben. AJ! men ja, ska man va fin får man ilda pin :D


Kommentarer
Johanna - gillar katter men kallar mig waoff

No pain no gain ! (men vafan, hur går de att tatta ögat, man borde va sövd verkligen... fult ! (undra va de ska bli))



och hälsenor.. jag är skiträdd om de gör ont i dem... tänk typ, om dem går av ... bah : smack :(((((((((((

2008-11-30 @ 15:28:14
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0