Holy Hack Jack

fredag, lördag, söndag.
ja minns knappt va ja gjorde i fredags.. jo just ja, ja somnade vid 10 ungefär pga att ja hade sån jäkla migrän.. vaknade på lördag morgon klockan 7 säkert, av att ja hade migrän då oxå. hallelulja, varför just jag?
.. men mamma köpte koffein tabletter till mej, så ja överlevde den dagen oxå.
Musik Direkt i igår kväll (lördags kväll) oxå. mycket trevligt. De blir in ikväll igen, med nya band och ny frisyr.
jo, hör och häppna, ja vet inte va ja fick för mej igår, ja klippte min lugg kort igen :O jaja, då hade ja ju lugg där igår, fast uppsatt. men nu kommer de. Jag har klippt av mitt hår, säkert 3 cm på längden, ja vet inte varför ja fick för mej de. ja tycker de är fint med kort hår, om man har en snygg frisyr, och nu när ja hade de ganska kort tänkte ja att de är nu eller aldrig ja får testa, om ja ångra mej nu så äre ångrat. men om ja har långt och klipper mej kort, då ångrar ja ju mej ännu mer.
ja tycker att ja är väldigt duktig av mej, hur många äre som vågar klippa en frisyr på sej själv egentigen?
måste säga att de är lite svårt i nacken iaf,. där har ja inga ögon..

De va ett tag sen ja skrev, nu va de nästan en vecka sen. och jag är sjuk. hemma från skolan, missa säkert en massa. eller kanske inte, de är jobbigt att jobba igen sen. men de är skönt att va hemma :)
när man är hemma, har ingenting att göra. då har man tid att tänka, tänka på allting mellan himmel och jord.
tex, kan man sitta och titta på fina skor/kläder på internet som man vill ha, men egentlinge borde man inte de för sin egen skull, iaf inte jag. blir bara besviken att ja inte ha några pengar och att alla kläder är så dyra.

De är torsdag idag, och mars. de är MARS, men vafasen är våren?! okej, de är sol ute. men de blåser iskallt!
ja behvöver värme, värme, vår och sommar!
ja vill ju kunna börja använa sommar/vår kläder, solbrillor :D utan att frysa ute, men de går ju inte än så länge..

 image24  image23


/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0