Hero

Alldeles för sällan använder ja min blogg, och med tanke på att ja startade den för inte så länge sen..
men ibland orka jag inte, och sedan så händer de inte alltid för roliga grejer hela tiden. Och dessutom så orka jag aldrig bära med mej min kamera. tråkgt nog, för de är ibland då man verkligen vill föreviga nått som hänt. 

I Fredags va Malin och jag på Porslinan, de va bra band som spelade och vi hade trevligt.
? fy för alla jävliga busschaufförer!
förstår inte varför vi inte kunde få åka med bussen bara för att han inte tog kort.  fatta han inte att vi va tvungna att komma hem. klart som fasen inte busschaufförer blir populära när dom är elaka mot passagerarna. så därför vill ja tacka alla busschaufförer som är trevliga, och låter folk åka med även om de är fel på kortet eller för lite pengar eller va de är,. :) de hade vatt samma sak om busschauffören skulle ut och åka nån kväll, och märkte att inte de gick åka på kortet. de är kollektivtrafik de handlar om! 

Men nu, eller imon är de näst sista veckan i mars, och snart öppna glassiären :) 
Denna veckan blir skola fram till torsdag. och sen har vi påsklov, hur härligt som helst.
Bara vädret börja bli finare och de blir varmare ute så blir ja glad, då går de lättare i skolan också :) men vart är den jäkla solen?!?!
snart dags för nationella prov i engelska också, hallelulja. ja blir stressad av skolan nu de sista, känns som vi ska hinna med hur mycket som helst och vi har börjat på flera olika grejer samtidigt. hoppas bara inte de är så jobbigt som de låter.

På frededag fyller Filip år och då ska ja hem och käka hoss min mormor&morfar, jippi!
Malin åker till Tenneriffa på lovet. (eller ja vet inte säkert, men tror de va dit) , så de blir utan henne en hel vecka..
hur ska ja klara mej?
Men sen så va de den 30 mars helt plötsligt ja, söndag om 2 veckor. Då jag skulle åka till Göteborg och se Dropkick murphys, men så blev de ju inte då ju :'( ja kommer stor gråta hela dagen.

för övrigt.
ikväll ska ja färga mitt hår, svart igen :D
jag vill ut och gå, men inte ensam..
jag sitter vid datorn alldeles för mycket, men de är ju inget kul på den. så snälla skaffa dej ett liv Emma!
jag måste lära mej spela säckpipa! ..nån gång.

♣  Emma


image32


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0