Kommer aldrig levande ut ur denna djungel


Måndag, allt snurrar i mitt huvud.

jag orka inte med att ha det såhär. kan inte allt bara bli bra.
nästa vecka är det sommarlov. och då vill jag ha det löst.

jag får för mig så mycket. och vill så mycket.
innerst inne vet jag vad jag vill. men de är inte alltid så himla enkelt.

jag vill inte börja sommaren så. jag vill inte vara ensam nu.

skolan behöver jag inte oroa mej för mer. det är över.
men alltid finns det något annat att vara ledsen för.

killar växer inte på träd. jag har krav.
och idag såg jag min ultima dröm, vid busstorget.
jag blir alldeles knäsvag. känner mig som en idiot.
men vad jag skulle kunna göra mycket för att få det så!
önska bara att allt vore perfekt.

jag känner mej dum ibland. skulle kunna strunta i allt.
samtidigt som jag inte vill. behöver någon som bryr sig. 
skulle inte vara fel med någon som tyckte om mig lite mer än vad jag tyckte om honom. men så kan jag inte säga!


jag hade kunnat. även om du ville att jag skulle lova.
jag kan inte lova.

men äsch. jag tänker för mycket!

jag ska sluta nu! kanske.

image41



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0