Hey you, don't watch that Watch this!

Well listen buster
You better start to move your feet
To the rockinest, rock-steady beat

 

fan va deprimerad man blir av allt skit.
jag får ångest när jag tänker på ungefär, allting. ångest över framtiden. va ska de bli av mig ? osv.
visst vore de skitkul att jobba med musik. eller med tv. men varför skulle just jag blir en av dom? nae.
ångest över stilen, de är nog de värsta. folk ser mig på ett vis, och tror jag är en sån person. men egentligen vill jag inte framstå som en sån person och ser ut på ett annat vis. ush. kläder hittar jag aldrig någonstans och tråkigt är själklart de. jag lyckas inte. känner mig som en wannabe. folk ser ner på mig för att dom tycker att jag är en jäkla kopia som fösröker vara någon jag inte är.  ÅÅHH!

På tal om annat.
imorgon dra mamma, jag och syster till göteborg för att gå på West coast riot , där bland annat. Flogging Molly, Moderat likvidation, Nofx, De lyckliga kompisarna och Tiger army spelar. Finns de något bättre än festivaler med bra band? kanske. men knappast! fast klart kunde de ju kommit dit flera bra band, men vi ska va glad med att de är lite bra band iallafall. de betyder ju bara att man får dra sig på mer ställen istället, både bra och dåligt. men jaja, och så vidare på fredag blir de schopping, blandannat ett mycket tjusigt läppstift på shock (blodrött typ), och sedan ett par svarta dr martens :D de gillar vi! mer om dom 2 dagarna är lite svårt att kläcka ur sig redan, för de har inte hänt ännu. och livet är fullt med överaskningar osv . så de får jag ta och berätta om när vi kommit hem.

Ena mitt öra är 18mm nu, de är klart. förtillfället, eller jag vet inte. får se vad som händer längre fram. men nu får jag stanna såhär ett tag. så att jag inte ångrar mig osv. förståndigt, eller hur!? . jomen, ja. de får bli så nu :F. de andra örat håller jag på att töja till 18 de oxå, fasen va de suger. ont som fasen. blir helt svullen i halsen och öronsnibben blir helt varm och de dunkar. ush ja. ska man va fin så får man lida pin, som min mormor brukar säga xD.


plus i kanten Eva Eastwood, hon är helt underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0