famous for nothing


Måndag och det är
12 dagar tills tivolirock
37 dagar tills kreta
50 dagar tills jag får se Dropkick
51 dagar tills skolan börjar
53 dagar tills Rassle




Idag har jag vatt på stan och fördrivt tiden med en kär god vän till mig. vi kallar henne miss von chill.
jag hade tänkt att spara dom få pengarna jag hade. men pengar till buss behöver man alltid. men icke. uttaget funkade inte och jag förstog att jag inte hade tillräckligt med pengar till ett buss kort. så jag får alltså sluta åka buss nu i sommar och börja cykla till stan och va de nu är jag ska istället.. snälla nån. de kommer ju inte funka.
men iaf så tog jag ut 200 kronor, och gick och köpte mig 2 par skor, typ pumps, lite rockabilly stil med öppen tå. ett par röda och ett par svarta. 79 kronor styck. inte så farligt. och skor ville jag ju ha. supernöjd! sedan så drog vi oss ner på second hand butikerna vi har i stan, hittade lite tyg för 19 kronor, vitt och rosa rutigt som jag tänkte sy mig en hög midja kjol av. and so, . jag hittade också en plånbok för 10 kronor, en röd en. tjusig. och så en grå väska. ja, mer kan jag inte förklara för att de inte ska låta helt crazy. men den va grå. och 20 kronor kostade den.
vilka fynd jag gjort idag !
även om de kanske vore lite onödigt. inte så att jag behöver att direkt.
Men Miss von chill, hon har alltid mycket pengar och hittar massa roliga grejer.
men okej, jag borde väll skaffa mig ett jobb. men de är fasen inte kul !

åhyeah. flogging molly är bokade till Malmöfestivalen! :D vet dock inte när dom ska spela ännu.. hoppas inte de blir i helgen. jag återkommer med mer när jag vet !hehe.

Sedan så har jag gjort ett fynd till på myspace precis, europas undergång med civil olydnad. jäkla bra skiva! 60 kronor för skivan + frakt. hur billigt som helst ju. så de får jag antagligen om 2 dagar :D:D
 
nu ska jag ut på promenad med mamma och pappa.
tjofadderej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0