Walk amay



visst är de otroligt att i ett så bra band som Dropkick så har de samlats 3 (och ibland 4)
snyggingar i ett och samma band! :)



Nu är det 3 veckor tills jag åker till grekland, himla skönt ska de bli. Och dessutom är de bara lite merän 3 veckor och 5 dagar tills de bär av på Malmöfestivalen och se Dropkick, tro som fan att jag längtar! :D de är också dagen innan skolan som börar den 20 augusti. hur läskigt som helst ska de bli att börja gymnasiet, men ändå både en brefrielse och kul som fasen.  Men de tar vi när vi kommit dit.

Nu äre såhär att Emma ville ha med mig på Emmaboda Festivalen så dit ska jag om 2 veckor! :O
jag som är den fattigaste människan på denna jorden, nästan. och dessutom är det bara 2 band på Emmaboda jag vill se, de vill säga Gatans Lag och Perkele. att hon lyckades få med mig va inte jag helt övertygad om själv, men hon hotade mig med att betala hela min biljett, vilken snäll människa! dessutom sa hon att ingen skulle göra något sånt för henne så dår kände jag mig lite speciell. höhöh. men ja, de blir väll bra ändå och kul som fasen hoppas jag att vi får :D så nu är jag hur pepp som helst på Emmaboda! :D

Det är alltså bara 3 veckor och 6 dagar tills vi börjar skolan. helt jäkla amazing! shiit va sommaren gått snabbt och vad mycket jag ska hinna med innan den tar slut. känner hur stressen kommer inom mig. 

Egentligen skulle jag bara säga att jag skulle till Emmaboda Festivalen och inget mer, så de får räcka här. 
Tack och Hej leverpastej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0