The Worst Day Since Yesterday

Steg 1
Namn: 
Emma
Födelsedatum: 3 december 
Ögonfärg: brun
Hårfärg: svart
Längd: 165
Vänster/högerhänt: vänster
Stjärntecken: skytt
Kär: nej :(


STEG 2
Skor som du bar idag:
leopard ballerina
Dina svagheter: mig själv
Rädsla: höjd, katter
Målsättning: Göra det som känns bäst i livet


STEG 3
Första tanken när du vaknade:
hur mycket är klockan ?
Sista tanken innan du somnade: beroende på humör


STEG 4
Pepsi eller CocaCola:
cola
Mcdonalds eller Burger King: mc donalds
Adidas elelr Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: choklad


STEG 5
Svär du:
bara fan och jäkla
Sjunger du: för mig själv
Ducshar du varje dag: oftast
Gillar du skolan: inte gjort hittills men de kanske kan ändras
Tror du på dig själv: inte nej
Kommer du överens med din mamma: Oftast
Kommer du överens med din pappa: Oftast


STEG 6
Har du under den senaste månaden
Haft sex:
Nej
Drucikt alkohol: ja
Rökt: nej
Shoppat: ja
Bakat: ja
Stulit något: Nej 


STEG 7
Däckat eller varit jättefull:
nej
Blivit kallad hora: vetinte
Blivit nerslagen: nee


STEG 8
I framtiden
Namn på barn:
Berty
Hur vill du dö: bekvämt
Vad vill du bli när du blir gammal: ska inte bli gammal


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
familjen
Antal piercings: septum, uttöjda öron om de räknas
Antal taturingar: 58932943, önskar jag att jag kunde säga. men 2.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: vetinte, har hänt.
Antal saker jag ångrar: endel, gör inget skit jag inte vill


STEG 10
Vad ska du göra i sommar: musiksommar
Vad ska du göra i vinter: Frysa, fylla år
När tar du studenten: 3 år ungefär
Vad gör du efter gymnasiet: kul grejer!
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: jaa, men inte här
Vad händer i helgen: inte mycket
Vad vill du göra just nu: äta mat


STEG 11
Vill du ha pojkvän:
  ja
Vad tittar du på först hos killar: stilen/ helheten
Vad är sexigast hos en kille: beror på från person till person
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: de är frågan
Vem är den perversaste person du känner: säger jag inte här .__.
Hur gammal är din yngsta kusin: 1 kanske
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: dom är inte som alla andra jävla tråkiga..
Bästa sommaren i ditt liv: Får hoppas på denna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0