23 februari listar jag..

Just nu.

Musik: Rancid, ett jäkligt bra band som jag hittat tillbaka till
Butik: shock.se
Tidning: klick sitter ju aldrig fel på fredagarna.
Land: grekland, aldrig vatt där. men verkar fränt, ska dit i sommar.
Hemsida: youtube.com är så jäkla bra om man vill tjecka nått lite extra ;)
Stuff: no money to buy new stuff :(
Dricka: bravo apelsin juice
Äta:
Ostochskink baguette
Färg:
Pink, my new black.
Film: Nattbuss 807, om man inte sätt på länge så är den förjäkla grym, sen är ju sören ögongodis :)
Saknar: när man va liten och inte visste bättre
Vill ha: Eva Eastwood - En ny stil i stan (demo)
Vill ha2: kläder/skor
Vill ha3: SOMMAR!
Citat: "ska man va fin får man lida pin"
Sämst: att min läpp har spruckigt
Bäst: att maten snart är klar. jag älskar mat!
Bäst2: Gå på stan med en massa pengar.  (helst i LA).
Sämst2: Alla som är så himlajättesnygga att jag nästan måste hata dom.
Sämst3: Att 60-talet tog slut för ganska många år sedan.
Just nu: skulle ja behöva gå på toaletten en sväng och äta mat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0