11 december

well well, jag sitter inte vid datorn så mycket längre. men när jag väl gör att så lägger jag ofta in ett litet nice inlägg här. eller nice och nice. jaja...

nu sitter jag i multimedia salen i skolan och sjunger på miss li.
my baby loves me when i'm down and out
my baby loves me when i'm up and shining
don't want to scare him away from me
oh, how i love him

Idag är det även lucia. eller visst fan, nu kom jag på jag borde ändra rubriken från 13 december till 11 december, det va först när jag skrev idag är det lucia jag kom på att det inte alls är det. det bara råkar vara så att jag ska gå och kolla på lucia idag, på min förra skola. öhöhö.. med världens bästa malin.

nu vet jag inte vad jag ska skriva så därför lägger jag upp på denhär snyggingen! nahe vafan.. .det gick inte det heller så ni får vara utan. åh hemskt vilket meningsfullt inlägg det här blev. men det blev någonting iallafall! ;)


Kommentarer
Anonym

meningsfullt är att säga att jag är bäst, jatack.

2008-12-11 @ 15:57:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0