tralalalala

OH THATS REMINDS ME!
i lördags hos corre sjöborre kollade vi på titanic, helt plötsligt blev jag helt crazy. vafan hade jag hört låten dom spelade när jack & hum... Rose heter hon, går ner där nere bland alla fattiga och dansa så det bara svänger om att. helt paralyserad och panikslagen, VAFAN KÄNNER JAG IGEN LÅTEN FÖR??
jo, efter lite tänkande och brakande. Flogging Molly - Salty Dog. DÄR SATT DEN! :D och jag va lycklig som aldrig förr.
 bara en undran, varför just den låten?
men jaja, helt plötsligt började jag tänka på pirates of the carribean och började sjunga på denna härliga låten. jag har alltid velat bli, sjörövare, om inte piratinna som också låter så jäääääkla mäktigt. ja, piratinna vill jag bli.
segla på dom sju haven, fridens liljor.. halleluljah, oi oi captain!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0