jag får syn på en jävla idiot och hela dagen är förstörd.


IGÅR VART (ey, nu tänkte jag på det gabbi, att jag skrev vart ;) DET BONES KONSERT!
fina grejer det. bästa the bones konserten jag vatt på. bästa är att man får syn på så jääkla mycket snygga människor när man är på bra konserter etc. tar åt sig av små outfits och samtidigt mår fan att man inte lyckas lika bra själv.

MEN, flera dagar, veckor, månader år.. nästan nej. har jag velat ha ett svart smalt skärp med vita prickar på, men har bara hittat på hm, och man va tvungen köpa en kjol för att få skärpet. men inte går väll jag och köper en kjol för jag vill ha skärpet till.. nej. med alla mina funderingar om att ta skärpet, eller försöka köpa det utan kjolen. nej så långt kom jag inte heller. men sen igår när jag va hemma hos malin så låg det ett sånt urtjusigt litet skärp på henne hylla, och jag högg tag i att direkt! hon sa, men du kan få det om du vill. jag ville bara ha kjolen! åååhåh, och jag ville bara ha skärpet. vilket klipp jag gjorde där igår, gick runt i hennes rum hela kvällen ihopp om att hitta något hon ville ge till mig. och visst, där fan jag allt det där skärpet som nu är till min egodel.  

♣                    ♣                    ♣                   ♣

GATANS LAG
är så bra så jag vet inte vad jga ska ta vägen, vill se dom live NU!
såg dom på rassle i sommras, och gudja. man kan va efterklok och önska man utrnyttjade tiden på bättre sätt än vad jag gjorde då.

tex denna låten, texten är ju bara för go. och gatans lag är bra helt enkelt!



det är en solig dag och inget tar emot, man sätter sig och knäpper upp en öl. då får jag se en jävla idiot och hela dagen är förstörd. han sitter i en bil med sitt falska jävla smile och raggar på en bimbo med stora bröst..
REF..
skalla , sparka , sluta aldrig slå innan blodet stänker från mina sänderslagna knogar. skalla , sparka sluta aldrig slå innan blodet stänker på mina nyputsade kängor. skalla , sparka sluta aldrig slå innan blodet stänker från mina sönderslagna knogar. skalla , sparka sluta aldrig slå innan blodet stänker på mina nyputsade kängor.
som om inte detta vore nog så kommer det fram en sketen snut "du det vore nog bäst om du tog o drog, så där kan du inte sitta och se ut, du är en skam för våran park så som horor, pest och knark. ditt jävla nsse svin stick här ifrån!
REF..
det börjar dugga mot mitt korta hår, jag svär och höjer näven emot skyn då kommer det ett par med labrador och det vänder sig i magen och jag spyr! jag tycker så nasister, snutar och brats men svenssons är dom jag hatar mest ja hela vårat samhälle är byggt för deras skull jag hatar dom och deras jävla hund!

legat i sängen med migrän tills 7 tiden ikväll ungefär, men nu mår jag rätt bra faktiskt. känner iförsig ändå bara för att mysa ned mig och ha det gott.  men nu är det prima skinka,
IDAG HISSAR JAG FLAGGORNA FÖR GATANS LAG HELT ENKELT! :D

OiOiOi..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0