GOTT NYTT ÅR! och god fortsättning

Imon är det nyårsafton. firas med brudarna hemma i min grotta antagligen. Nikki, Carro, Anna, Iza, Ebba, alla minaklasskomipsar utom Carro, som visserligen gick i min klass för några år sedan.  och någon nikkis kompis sen får vi se vilka som mer väller in, kanske emma eller några andra trevliga prickar.  kanske är det så vi hamnar på emmas kompis pojkväns kompis fest i ronneby. eller varför inte i listerby hos han med dom gröna bygg byxorna. jajaja, alltid lika spännande och veta vad man hamnar.
dock tycker jag inte nyårsafton är så märkvärdig, eller midsommar om vi ska gemföra. fasten det är 2 helt olika grejer egentligen, midsommar är väll egenligen bara en trevlig tradition och nyårsafton för att hurra in det nya året. ja, spännande, skjuta en massa raketer, och hela köret. nej så speciellt är det väll då inte. det är bara en sån dag som är stämplad för att man ska festa på den dagen och ja, känner sig helt enkelt tvungen för att hitta på nått sjuhundrans rakartyg. känner nästan lite panik, jaja nu känner jag mig lite vilsen i smeten. men visst, jag hoppas vi ska får det trevligt iallafall och att vi säkert ska få en bra början på det nya året.

Nu är både Cornelia (corre sjöborre) och Malin körling i Thailand. visserligen på 2 olika ställen, även om dom råkar vara på exakt samma stället.
skriver detta inlägget nu för att jag kommer antagligen inte göra att imon ;)
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0