Everybody´s Gone And Done it


well well, sista veckan i skolan innan det bär av till "sortera julkort på posten" jobbet. rätt skönt om jag får säga det själv, visst verkar det hur roligt som helst att sortera julkort!  faktiskt. sen är det jullov circus 3 veckor och sedan skola igen, men då blir det bara varmare och varma och då är tiden då man ser fram mot våren. och snipp snapp snut nu är fasen snart detta skolåret slut. jag tänk vad snabbt allt går, egentligen. även om jag råkar sitta och titta på klockan och inse att den bara är 21:00. inte änns 10, och jag vill bara gå och lägga mig.. sovit från när jag kom hem, halv 5 ungefär till klockan 8 då jag insåg att vafan, kan inte ligga här som en säckpotatis hela dagarna. så vad gör jag, jo går och sätter mig vid datorn istället.

MHm. va på barn&ungdoms mottagningen vid 11 idag, satt och pratade med en doktor ungefär en och en halvtimme, plus tog en massa prover för bla något när det gäller njurarna, borelia och ah, en massa annat shit jag inte kommer på just nu.   om inte annat så började jag storböla. jag hatar att prata med doktorer, att berätta hur jag mår, att mamma (som då va med mig) och doktorn som sitter och prata om mig när jag sitter precis bredvid. nej usch. jag orkar inte änns skriva vad vi kom fram till och blabla.
imon ska jag ändå till tandläkare som sagt och det är ju inte så jävla roligt det heller..
DAHH!

fyfasiken vad min blogg är rolig! HAH :D


Kommentarer
Johanna

Men varför började du böla :O?!

2008-12-11 @ 22:03:34
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0