on the devils dance floor

Dropkick Murphys 

    

    

Igår 19/8 igår med andra ord, klockan 8.38 hoppade jag på tåget mot malmö och malmöfestivalen för att schoppa och chilla lite med Malin,Denise,Kajsa och amanda. blev dock bara en tröja, i spets. sån skitfin som jag velat ha, ja jag vet inte hur länge.              MEN! jo, malmöfestivalen klockan 7 betydde Dropkick Murphys på stora scen, och hallelulja. boys on the docks och loyal to no one va helt klart bäst, sen så va även forever och kiss me im shitfaced så jäkla bra låtar som blev ännu bättre live, såklart!      ja. vad ska jag säga. de va skitbra och glad jag inte missade dom igår igen. 
när vi ändå snacka dropkick kan jag ju säga att jag idag tog tag i mitt såkallade liv och sydde om min dropkick tshirt till ett linne, så de kommer nu att komma till användning. (jag gillar och trivs inte i tshirtar.)
idag drog även skolan igång, Media. de blir kanske är jätte bra klass, men lite segt nu när man inte känner någon och de är så stelt mellan alla. men de löser sig förhoppningsvis, jag har ju iallafall emma, malin och jens än sålänge.
dessutom är jag lite nere, jag vill så sjukt gärna se flogging molly imon!! vill verkligen de. klart de hade gått att åka ner, men ungefär tåg fram och tillbaka = 300 spänn och mat måste jag ha, så mycket har jag inte heller  och jag har ingen aning om när vi slutar imon..   

egentligen orkar jag inte blogga alls, jag fick nyss för mig att jag skulle ta väck min blogg. men den få va kva, jag kommer antagligen skriva ändå. men känns som de bara bli en massa onödigt kraffs. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0