jukeboxen går i varv



om man ändå va en pinuppa.

nu har jag hunnit med både de ena och de andra som att vatt på rassle festivalen i helgen och nu gått i skolan en vecka.
om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att jag har så jäkla mycket intressanta grejer att skriva, dessutom är de rätt jobbigt och jag känner mig så fånig, så därför blir det inget.
Iallafall, Rassle va helt underbart. Liptones, Gatans Lag, Business och Evil Conduct  ♥   dit vill man igen. fast utan regn.

Och Eva Eastwood är så jäkla härlig att lyssna på. hon får mig verkligen att komma bort i tankar och tänka på allt inom the 60's ;) heh.

de får vara allt för denhär gången.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0