glöm aldrig bort

glöm aldrig bort va du kommer ifrån
glöm aldrig bort vilka vi va
carlscrona punx i mitt hjärta tills vi dör
så höj ditt glas i våran kör

- Carlscrona Punx i mitt hjärta tills vi dör


(text av: Sinner Since Birth . Karlskronas egna stolthet nr 2, 
1 är så klart The Bones!




2 fjärdedelar av Gatans Lag på bilden.
spelade på Emmaboda festivalen nu i helgen där Emma befann sig,
själv befann jag mig så långt bort som i stan. sailet hela helgen,
fast klart vore Emmaboda bättre, men ibland måste man välja.  och ibland har man iget val..
Tillbaka till Emmaboda, Emma sa att Gatans lag inte va så bra. musiken va bra , men att dom bara snackade om att supa och slåss. tråkigt att höra, fast ser ändå lite tur att jag inte va där då, men jag tro dom kommer göra en kanon spelning på Rassle. om inte så är de iallafall en vacker syn för ögonen.
sen sa hon även att de va massa skins som  stog och sjöng med, låter härligt (kan bara sa frmaför mig i rassle, en miljon snygga skins och ca en miljon till med snygga oi punks.) Mha. :D
dock va de nått kasst, många så kallade "skinheads" hade nazi tröjor på sig.. BAD!  DET ÄR FUCKING BONEHEADS!!!! skaffa er en egen stil och inte storma in och sätter mögel på en annan!

de va allt för mig idag.
på torsdag dra jag till Grekland!

Adios Amigos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0