tidsfördriv

Steg 1
Namn:
Emma
Födelsedatum: 3 december
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: färgat svart
Längd:  163cm
Vänster/högerhänt: vänster
Stjärntecken: skytt
Kär: ja

STEG 2
Skor som du bar idag:
barfota
Dina svagheter:  en massa, jag avbryter folk. jag är elak..
Rädsla: katter, ormar
Målsättning: Jobba med nått inom musik, media i framtiden

STEG 3
Första tanken när du vaknade:
jag minns inte
Sista tanken innan du somnade: not alone

STEG 4
Pepsi eller CocaCola:
rock n roll
Mcdonalds eller Burger King: donken
Adidas elelr Nike: adidas!
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du:
Jo, de händer. bad!
Sjunger du: inte offenltigt
Ducshar du varje dag: nej
Gillar du skolan: nej?
Tror du på dig själv: nej, jag är en seriefigur
Kommer du överens med din mamma: jamen
Kommer du överens med din pappa: självklart

STEG 6
Har du under den senaste månaden
Haft sex:
ja
Drucikt alkohol: nej
Rökt: Nej
Shoppat: ja, onödigt som det är
Bakat: nej, inte de
Stulit något: nej

STEG 7
Däckat eller varit jättefull:
Nej
Blivit kallad hora: kanske
Blivit nerslagen: Nej

STEG 8
I framtiden
Namn på barn:
berty, om de blir en tjej nancy, holly .. jag vet inte
Hur vill du dö: spelar ingen roll faktiskt
Vad vill du bli när du blir gammal: jag vill inte bli gammal

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
Några stycken
Antal piercings: öronen?
Antal taturingar: 2 st
Hur många gånger har du varit med i tidningen: kanske, 15, varje år jag fyller år.
Antal saker jag ångrar: Hmm, finns en del.

STEG 10
Vad ska du göra i sommar:
sola, west coast, rassle rock. och har jäklligt kul. träffa gabbi :)
Vad ska du göra i vinter: ..depptid
När tar du studenten: om några år
Vad gör du efter gymnasiet: nått kul
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: blir nog så
Vad händer i helgen: helgen är över, nästa fyller jonna år.
Vad vill du göra just nu: sätta in maten i ungnen och duscha

STEG 11
Vill du ha pojkvän:
Ja
Vad tittar du på först hos killar: helheten
Vad är sexigast hos en kille: Personligheten
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: Agnes
Vem är den perversaste person du känner: Malin
Hur gammal är din yngsta kusin: jag vet inte, 2 kanske
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: dom är bättre än många andras..
Bästa sommaren i ditt liv: varje sommar har sin charm


/ Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0